You have opted to be notified for this course. You will receive an email when the course becomes available.
7 Enrolled
7 Lessons
Característiques del curs:
El curs és una iniciativa del Programa Nexes que promou el treball en xarxa i la innovació social.
El present curs de Nexes per a la Diputació de Barcelona és una formació específica per a la empresa prestadora del programa.
El Programa Nexes és un programa de cooperació al desenvolupament que té com a objectiu millorar les condicions de vida de les persones en situació de vulnerabilitat i soledat no desitjada.
El curs ensenya a utilitzar una eina de software que ajuda a planificar, gestionar i avaluar els projectes del programa, així com a compartir i analitzar la informació generada.
El curs mostra com fer el seguiment del programa aplicat als usuaris i professionals del mateix, mitjançant un sistema d'indicadors i un registre d'activitats.
El curs forma sobre com treballar amb els agents comunitaris, que són les persones que fan de pont entre els usuaris i els professionals.
El curs organitza i aplica els plans de suport, que són les accions personalitzades que es duen a terme per a cada usuari.
Els participants que superin el curs rebran un certificat acreditatiu.
Course Content
Introducció a la plataforma per Empresa Prestadora
Obre el navegador web escriu la URL de la plataforma.
Prem Enter o fes clic en la icona de cerca.Introdueix el nom d'usuari i introdueix la contrasenya.Fes clic a "Iniciar sessió" o prem Enter.
Com accedir a la plataforma
Gestió de Beneficiaris
Identifica els beneficiaris i determina qui seran els receptors directes amb municipi, professionals, agents comunitaris, fase de participació al programa i el seu Pla de Suport Personal.
Gestió de la fitxa del beneficiari
Gestió dels Professionals
Identificació dels beneficiaris que té assignats cada professional.
Com es realitza la recollida de dades.Com es realitzant els registres i tasques al voltant de les persones beneficiàries.
Seguiment de cadascuna de les persones beneficiàries mitjançant el seu Pla de Suport Personal.
La gestió de la seva agenda personal i del calendari de les persones beneficiàries assignades.
Coordinació a través de la comunicació via mail i de les notificacions.
Com gestionar als professionals
Gestió d'agents i activitats
Coordinació dels agents comunitaris i la planificació d'activitats
Com es gestionen els agents comunitaris
Gestió de Ens Locals
L'empresa prestataria té accés a les dades de contacte dels Ajuntaments o Consells Comarcals.
Anàlisi d'informes i estadístiques
Estadístiques i dades per anàlisi
Estadístiques, dades i informes
Eïnes de comunicació i autogestió amb l'equip del programa Nexes
Fa referència a la gestió de les comunicacions internes entre els diferents perfils d'usuari de la plataforma. (notificacions i correu mail).
Comunicació d'incidències, millores i preguntes amb els administradors del programa.
Eines de comunicació interna professionals i empresa prestadora
Comunicació Efectiva: incidències, millores i propostes
Not Available for Preview
This lesson is not available for preview. Please join the course to access it.